• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Giresun

Valilikler

T.C. Piraziz Kaymakamlığı
T.C. Piraziz Kaymakamlığı
T.C. Piraziz Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Kamu Hizmetleri Standartları Tüketici Hakem Heyeti Kamu Görevlileri Etik Kurulu Kurumsal Kimlik Tarihçe
  • PİRAZİZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
27
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kamu Hizmetleri Standartları
    • Tüketici Hakem Heyeti
    • Kamu Görevlileri Etik Kurulu
    • Kurumsal Kimlik
    • Tarihçe
  • PİRAZİZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Toplum Sağlığı Merkezi Başkanlığı
      • İlçe Milli Emlak Şefliği
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Toplum Sağlığı Merkezi Başkanlığı
    • İlçe Milli Emlak Şefliği

Piraziz Milli Eğitim Müdürlüğü

 

  1. Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, plân, program ve amirlerle kendilerine verilen görevleri yapmak,
  2. Bulunduğu görev alanındaki millî eğitim hizmetlerini incelemek, görev alanın giren okul ve kurumların ihtiyaçlarını tespit ederek kendi yetkisi dâhilinde olanları yapmak, olmayanları yetkili makamlara bildirmek,
  3. Müdürlüğe bağlı her tür ve derecedeki okul ve kurumlarda görevli personel için personel bilgi defteri ve formlarını tutmak, bu konuda İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile koordinasyonu sağlamak, mevcut öğretmen sayılarını ve gelecek öğretim yılının öğretmen ve diğer personel ihtiyacını ilgili makamlara bildirmek,
  4. İhtiyaç halinde ücretli öğretmen görevlendirilmesini Kaymakamlık Makamına teklif etmek ve alınacak onay doğrultusunda işlem yapmak,
  5. Öğretmen ve diğer personelin terfi, izin, adaylık, emeklilik gibi özlük haklarına ilişkin işlemlerden yetkisi dâhilinde olanların sonuçlandırılmasını sağlamak,
  6. Öğretmen ve diğer personelin disiplinle ilgili işlemlerini usulüne göre yapmak,
  7. Sözleşmeli personelin iş ve işlemlerini yürütmek,
  8. Emekliye ayrılmaları gerekenlerle, emekliye ayrılmak isteyenlerin işlemlerini yapmak,
  9. Personelin özlük haklarına ilişkin tahakkuk ve mutemetlik işlerini yürütmek,
  10. Görev alanındaki okul ve kurumlarda eğitim faaliyetlerinin Atatürk ilke ve inkılâpları doğrultusunda yürütülmesini takip etmek, okul ve kurumlar ile öğrencilerin her türlü bölücü, yıkıcı ve zararlı etkilerden korunmasını sağlayıcı tedbirler almak,
  11. Öğrencileri ve gençleri kumar, içki, sigara, uyuşturucu maddeler ve yasaklanmış yayınlardan korumak için gerekli tedbirleri almak ve dikkate değer görülen durumları ilgili makamlara bildirmek,
  12. Halk eğitim merkezlerinin, çalışmasını, gelişmesini, denetlenmesini sağlamak, çalışmaların daha verimli olması için gerekli tedbirleri almak, yaygın eğitim kurumlarında görevlendirilecek öğretmenlerin görev yerlerinin belirlenmesine yönelik işleri yapmak,
  13. Okul ve kurumların bakım ve onarım  işlerini yürütmek,
  14. Okul ve kurumlardan gelecek bütçe tekliflerini incelemek, değerlendirmek ve gerekli ödeneğin sağlanması için ilgili makamlara teklifte bulunmak,
  15. Genel ve özel idare bütçelerinden, müdürlüğüne ayrılan ödeneklerin mevzuata uygun olarak dağıtım ve sarf  işlemlerini yaptırmak ve bu konudaki işlemleri denetlemek,
  16. Her türlü istatistikî bilginin toplanmasını, değerlendirilmesini sağlamak ve bunlarla ilgili formları hazırlamak ve geliştirmek,
  17. Okul ve kurumların bina, araç ve gereç durumunu gösteren istatistik ve kartların tutulmasını sağlamak ve takip etmek,
  18. İlçe genelinde öğrencilerin başarı, disiplin ve benzeri durumlarını takip etmek ve değerlendirmek,
  19. Öğrenci ve öğretmenlerin okullar itibarıyla dengeli bir şekilde dağılımını sağlamak için gerekli araştırmayı yapmak,
  20. Hizmetlerin çabuk ve verimli yürütülmesini sağlamak için araştırma ve plânlama yapmak,
  21. Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumları belli bir plân içinde denetlemek veya denetlenmesini sağlamak, eksiklik ve aksaklıkları gidermek için gerekli tedbirleri almak,
  22. Öğretmen ve diğer personelin hizmet içi eğitimi için gerekli programları hazırlamak veya uygulanmasını sağlamak,
  23. Görev alanındaki okul ve kurumlar için sivil savunma ile ilgili plân ve programları düzenlemek, gerekli tespitler yapmak ve tedbirleri almak,

Yunus AYDIN

İlçe Milli Eğitim Müdürü 

ADRES:

Yeni Mahalle Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Bulvarı No:25

İLETİŞİM:

Telefon No: 0 454 361 35 64

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Yeni Mahalle Bahtiyar Aydın Bulvarı No: 23 K:2 28340 Piraziz/GİRESUN
0 (454) 361 32 03